Caroline Ahlgren Tøttrup
Lederudviklingskonsulent og arbejds- og organisationspsykolog, cand.psych.aut.
Caroline Ahlgren Tøttrup, er uddannet cand.psych. fra Aarhus Universitet. Til dagligt arbejder hun med at udvikle ledere, lederteams og medarbejdere – med blik for både resultater, opgaver, kompetencer og trivsel. I hendes arbejde og tilgang til ledelsesudvikling, trækker hun på et solidt fagligt fundament som autoriseret arbejds- og organisationspsykolog, samt på næsten 10 års samlet erfaring indenfor feltet. Heraf seks år som internt lederudviklingskonsulent på Aarhus Universitet, hvor hun har hjulpet en lang række ledere med at lykkes med egen udvikling samt organisationsudviklings-, forandrings og kulturprocesser. Aktuelt arbejder Caroline med lederudvikling i VIA University College. Hun er desuden forfatter til “Lederens stresshåndbog - Styrk dine lederkompetencer når det gælder stress” (udgivet ved Dansk Psykologisk Forlag i 2017) samt en række faglige artikler om ledelsesrelevante emner.