• Log ind
  • Køb adgang
  • Køb adgang
    Login
  • Videncentret Leading Capacity
    Medarbejderforhold Udvikling Ledelse Mine sider Min profil
  • Om Leading Capacity
    Vision, mission og værdier Læringsmiljø for ledere Organisatorisk læring Kontakt Cookie politik
  • Forfattere
  • Køb adgang
    Personlig adgang Virksomhedsaftale Uddannelser og ledernetværk Prøv gratis

Videncentret Leading Capacity

Medarbejderforhold Udvikling Ledelse Balanced Scorecard Coaching Corporate branding Etisk regnskab Forandringsledelse Forhandling Fusioner og opkøb (ledelse af) Følelsesmæssig intelligens Konflikthåndtering Konsulenter (anvendelse af) Artikler Cases Værktøjer Lederrollen Læring Mangfoldighedsledelse Medarbejderundersøgelser og evalueringer NLP Offentlig ledelse Organisationskultur Personaleledelse Projektledelse Situationsbestemt ledelse Storytelling og org. fortællinger Strategisk HRM Teamarbejde Videnledelse Videnregnskab Virksomhedskommunikation Virksomhedsstrategi Værdibaseret ledelse Mine sider Min profil

Værktøjer

28.01.2014
Flemming Poulfelt

Checkliste ved anvendelse af konsulenter

At få det bedste ud af anvendelsen af eksterne konsulenter kræver af ledelsen, at den har gjort sig nogle konkrete overvejelser omkring, hvad dette indebærer, både før, under, og efter et konsulentforløb. Dette værktøj stiller en række spørgsmål, som, når de besvares, vil ruste ledelsen til at gå velforberedte ind i et fremtidigt konsulentsamarbejde.
Prøv gratis
Køb adgang
Læringsmiljø

Tilmeld dig Leading Capacity’s nyhedmail

Indtast navn
Indtast e-mail
Accepter betingelser
Du skal acceptere betingelser.

De data, du har indtastet for at modtage vores nyhedsmail er nu registreret i vores it-systemer. De anvendes kun internt af Leading Capacity's medarbejdere og kun til at kunne udsende nyhedsbrevet. Data videregives ikke til andre.

Afmeld
Medieinfo Kontakt Brug af cookies
Leading Capacity · · · Tlf.: · info@LeadingCapacity.dk