Værktøjer
19.02.2014
Hvad skal man overveje ved etableringen af en fleksibel arbejdsplads?
Etableringen af et nyt fleksibelt kontor eller domicil kan være en måde at signalere forandring og nytænkning – både indadtil og udadtil. Det er en beslutning, som har enorme praktiske og organisatoriske konsekvenser, og det er vigtigt at holde hovedet koldt. Brug denne tjekliste som udgangspunkt for at skabe overblik over en proces, kun de færreste har prøvet før.
21.09.2010
Distancearbejde – organisering og ledelse
Ledelse af medarbejdere foregår i stigende grad med så stor fysisk afstand mellem leder og medarbejder, at face-to-face ledelse ikke bliver en del af den daglige aktivitet.
21.09.2010
Ansvarscirklen
Ved du, hvordan ansvarsfordelingen er i din afdeling, dit team eller din projektgruppe? Er det de samme, der tager ansvar hver gang? Eller skiftes medarbejderne til at tage ansvar? Hvem tager mest og mindst ansvar? Hvornår og hvorfor?
17-06-2019